www.hannahenri.se
Valutor:
skor dam,vinterstövlar dam,höga stövlar dam,gummistövlar dam,sneakers Dam,sandaler dam,ballerinaskor
<
Hem ::  Frakt & Retur

Frakt & Retur


1. Ingår fraktkostnaden lokal skatt, importtullar och tullklareringskostnader?

Fraktkostnaden täcker inte några lokala skatter, importtullar eller avgifter för tullklarering som tas ut av din regering. Köparen är ansvarig för dessa importrelaterade kostnader. Vänligen kontrollera med ditt lokala tullkontor för mer information. Vanligtvis behövs ingen extra betalning efter att du köpte på vår hemsida!

2. Vilket kurirföretag använder du?

Vi erbjuder EMS / DHL (vi rekommenderar EMS men DHL är snabbare men inte säkrare) service för leverans.

3. Kan du erbjuda alternativa fraktmetoder?

För närvarande är endast EMS / DHL tillgängligt. Vi håller på att granska andra leveranslägen. Kunder kommer att få ett meddelande när andra leveransmetoder blir tillgängliga.

4. Kan du skicka min beställning med mitt kurirkonto?

Detta är inte ett tillgängligt alternativ eftersom ett standardleveransförfarande ska tillämpas på alla beställningar.

5. När ska varorna levereras?

Varorna kommer att skickas 12 timmar efter det att betalningen har klarats. Det kommer att ta ytterligare 3-5 arbetsdagar för den faktiska leveransen ska ske. Ett leveransbekräftelse-e-postmeddelande skickas till dig som meddelar ditt Airway-fakturanummer när din försändelse har skickats. Det finns några sällsynta fall där sändningar kommer att hållas vid tullen och detta kan förlänga leveranstiden. Observera att detta ligger utanför vår kontroll.

6. Vilka länder skickar du till?

Vi skickar till de flesta länder. Om vi ​​av någon anledning inte kan skicka till din plats, kontaktar vår kundtjänstpersonal dig.

7. Kan jag ändra min leveransadress efter att jag har lagt in min order?

När du har beställt hos oss är det bättre att inte ändra någon information du har gett oss, eftersom de flesta beställningar skickas från vårt lager. Vänligen kontakta oss så snart som möjligt efter beställning och vi gör vårt bästa för att kontakta sändaren direkt och få dina leveransdetaljer ändrade. Om det inte finns någon att skriva in för din leverans kommer paketet att returneras till oss. Vi skickar e-post till dig för din nya adress och omarrangera leveransen. Men du måste bära fraktkostnaden för redelivery!

8. Vad ska jag göra om jag inte kan få mitt paket länge?

Om du inte kan ta emot paketet länge (mer än 20 dagar), fråga ditt mail i ditt lokala expressföretag med ditt spårningsnummer. Underrätta oss gärna omedelbart via e-post. Vi kommer att kontakta expressföretaget för informationen för ditt paket.

Vi är inte ansvariga för leveransförseningen orsakad av missuppspelning av orderhandtag av kund (till exempel den ofullständiga adressen, ordern genom radering).

Vi är inte ansvariga för servicefel och förluster som orsakas av force majeure. Dessa skäl inkluderar men inte begränsar till: Naturkatastrof; krig eller embargo force majeure; Inherent leveransfel; orsakad av feasance och nonfeasance av mottagare, den tredje mannen, anpassade eller yttre statliga avdelningen.

tillbaka
Hem  \  Kontakta oss  \  Webbkarta  \  Sekretesspolicy  \  Frakt & Retur  \  RSS
Copyright © 2018 www.hannahenri.se